Wednesday, September 22, 2010

Trupa SIMPLU lucreaza la noul album!


    Intotdeauna mi-a placut trupa Simplu! mai exact, imi place "Simplu" inca de cand a venit Smiley in trupa! si acum ascult cu mare drag hiturile: "Oare stii, Hye Bye, Sa zburam spre cer, O secunda, Jumatatea ta, Zece". Ascult "Simplu", pentru ca nu am cum sa ma satur de muzica buna...mereu au stiut sa vina cu un produs nou si de calitate inalta! acum baietii lucreaza la noul album, care cu siguranta se va bucura de succes.Un prieten de-al meu, fan "Simplu", l-a intrebat pe Piticu pe facebook ce planuri de viitor au (referitor la muzica) :D, la care Piticu a spus ca "Saptamana asta urmeaza sa alegem noul single...". Azi pe youtube am dat de o inregistrare video cu baietii de la Simplu, lucrand in studio la o noua piesa.Sa fie oare noul single? :) in orice caz, mie imi place mult cum suna...va las si pe voi sa urmariti video:

0 comentarii:

Post a Comment

Free counters!