Sunday, July 31, 2011

New songs: Mishelle - Love is a crime, Feels so good, What If (ft. Randi)

       Frumoasa si talentata Mishelle, pe numele sau real Mihaela Ojog, originara din orasul Soroca (Republica Moldova), a evoluat aseara in cadrul celui mai spectaculos Open Air din Rusia "Europa Plus Live 2011". Mishelle a cantat alaturi de Randi hitul "Only You", care s-a clasat pe prima pozitie in topul  postulului de radio rusesc "Europa Plus", dar evoluarea ei scenica nu s-a incheiat ci a continuat cu prezentarea a 3 piese noi, printre care si noul single. Dupa "Only you" a urmat: "Feels so good", "What if (feat. Randi)" si  "Love is a crime", care este noul single al lui Mishelle si pentru care in scurt timp se va filma un videoclip in Bucuresti. Aseara, cand o priveam/ascultam pe Mishelle, mi s-a facut pielea de gaina. Am ramas impresionat de ce auzeam si mi-am dat seama ca albumul care urmeaza sa fie lansat anul acesta va fi BOMBA! I-am zis nu doar o singura data Mihaelei ca sunt mandru ca o oraseanca de a mea a ajuns atat de sus...Sper si-i doresc sa ajunga mult mai sus, iar voi mai jos puteti vedea prestatia artistei.

Mishelle feat. Randi - Only You



Mishelle - Feels So Good


Mishelle feat. Randi - What If



Mishelle - Love is a Crime

0 comentarii:

Post a Comment

Free counters!