Saturday, April 30, 2011

Purple Party 2: Alex Gaudino, Puya, Deepcentral si Radio Killer la Chisinau

       Pe 28 aprilie 2011 a avut loc un grandios eveniment. Operatorul de telefonie mobila Moldcell a dat din lovitura si a fost organizatorul concertului cu titlul "Ziua Moldcell - Purple Party 2". Concertul a fost deschis cu evoluari ale vedetelor autohtone, printre care Arsenie (A-Style) si Sasha Lopez cu Broono, insa seara a continuat cu show-uri incendiare ale invitatilor speciali: Radio Killer, Deepcentral, Puya si Alex Gaudino. Eu am avut norocul sa primesc acreditare la concert si sa merg in culisele scenei, dar mai intai am mers la conferinta de presa cu artistii mentionati un pic mai sus. De asemenea am avut norocul sa intalnesc oameni exceptionali alaturi de care m-am simtit minunat pe durata concertului. Este vorba de Liuba Perciun si Flavy Deejay, carora le spun un multumesc aparte. :D La acest concert a fost o atmosfera foarte frumoasa, de nedescris! Artistii au fost nemaipomeniti facand un show in adevaratul sens al cuvantului. Au transmis publicului doar energie pozitiva si multa, multa dispozitie buna! De mentionat este si faptul ca a prezentat acest eveniment, frumoasa prezentatoare TV Lilia Lozan. Pentru cei care nu au fost la concert, ca sa va formati o "imagine" despre ce a fost in Piata Marii Adunari Nationale, va las mai jos un slide-show cu poze, un video cu hitul "I'm in love" al lui Alex Gaudino si pentru toti cititorii blogului, aveti un mesaj de la Radio Killer. ENJOY!





2 comentarii:

  1. apropo, asta e al 3-lea purple party

    ReplyDelete
  2. din cate stiu eu, este al doilea :) ia arunca o privire la acest video si atrage atentie la titlu http://www.youtube.com/watch?v=fr9pvEpw04g e upload-at pe canalul de youtube Moldcell! ;)

    ReplyDelete

Free counters!