Thursday, September 29, 2011

New video: Mihai Ristea - Sexy Eyes

         HaHaHa Production & Red Clover Media prezinta un nou produs. Este vorba despre videoclipul "Sexy Eyes" al talentatului producator Mihai Ristea, care de azi, oficial face parte din echipa HaHaHa Production. "Mi-am dorit de mult timp acest proiect. Sexy Eyes ma reprezinta. Piesa pastreza aerul iubirilor nebunesti care te fac sa te redescoperi si pe care nu le uiti usor, iar videoclipul subliniaza foarte bine acest lucru. M-am simtit foarte bine la filmari si o sa vedeti ca sunt un norocos", a declarat Mihai Ristea. Cand am privit videoclipul, am ramas impresionat! e WOW! Bravo echipei care a lucrat la realizarea clipului, care privindu-l, iti doresti sa traiesti viata cum vrei si sa te simti liber in ceea ce faci. Cat despre piesa, imi place foarte mult si nu am nici un dubiu ca o sa ajunga HIT. "Sexy eyes" e deja in playlist-ul meu. :D Voua va place videoclipul/piesa? :)

0 comentarii:

Post a Comment

Free counters!