Wednesday, December 14, 2011

Fresh Song: Andreea Balan feat. Mihai Morar - Mosule ce tanar esti

        Iarna asta, Andreea Balan a facut o mare surpriza fanilor si a cantat din nou piesa "Mosule ce tanar esti". Dupa ce a lansat deja doua remixuri pentru hitul din 1999, cantareata-dansatoare l-a gasit pe Mos Craciun in prietenul ei, Mihai Morar. Acesta i-a raspuns tot prin versuri pe al treilea remix, produs de Keo!
        Iata ce a declarat Andreea: "Ma bucur foarte tare ca am facut acest cadou tuturor celor care au crescut cu melodia aceasta. Sunt niste amintiri frumoase si a fost surpriza placuta cand bunul meu prieten Mihai Morar mi s-a alaturat in aceasta petrecere de Craciun!"
        "Tin minte perfect. Noapte de vis a fost caseta pe care i-am cumparat-o surorii mele de Craciun, atunci cand a aparut. Ma bucur ca dupa 11 ani pot juca rolul Mosului din hitul copilariei noastre. Ii multumesc Andreei Balan ca mi-a facut acest cadou frumos de Craciun. Mie imi place sa ma joc, iar asta a fost o joaca. Nu ma luati in serios! Cine pierde bucuria jocului, a pierit demult!", a raspuns Mihai Morar.
        Asa cum a obisnuit fanii de cativa ani, Andreea da un refresh show-ului o data la cateva luni. Dupa Lectia de dans, Dancing Show si Bunny Show urmeaza Andreea Balan - Christmas Party. Printre cele 12 randuri de haine pe care le schimba pe scena, cantareata-dansatoare si colegele sale vor prezenta Christmas Party in ipostaza de craciunite sexy.
       Pentru acest proiect, Andreea a apelat la trei producatori talentati. Remake-ul in care apare si Mihai Morar a fost realizat de Keo. Primele doua remixuri au fost semnate de SugarDaddys si Bobby Moore.

0 comentarii:

Post a Comment

Free counters!