Sunday, May 15, 2011

Azerbaijan a castigat Eurovision Song Gontest 2011

        Aseara s-a desfasurat a 56-a editie a concursului muzical Eurovision Song Contest 2011 in Dusseldorf, Germania. Ca si in fiecare an, competitia a fost compusa din 2 semifinale si o finala, prima a avut loc pe 10 mai, a 2-a pe 12 si respectiv finala pe 14 mai. In finala au evoluat 25 de tari. Din toate 25 de piese finaliste, mi-au placut nu foarte multe! :D Mai jos va prezint un TOP 10:

LOCUL 10: Moldova, Zdob si Zdub - So Lucky. Nu pot spune ca piesa e foarte buna, insa in comparatie cu alte piese participante, e chiar draguta si cred ca ar fi meritat locul 10 :))


LOCUL 09: Estonia, Getter Jaani - Rockfeller street. Mi-a placut si piesa si show-ul!


LOCUL 08: Ungaria, Kati Wolf - What about my dreams?. O voce puternica si placuta.


LOCUL 07: Irlanda, Jedward - Lipstick. Au fost diferiti si originali fata de ceilalti concurenti. :)


LOCUL 06: Danemarca, A friend in London - New tomorrow.


LOCUL 05: Germania, Lena - Taken by a stranger. Piesa ei mi-a atras atentia inca de cand am ascultat-o prima data, pentru ca e simpla si un pic ciudatica :D


LOCUL 04: Suedia, Eric Saade - Popular.  Cand ascult piesa asta, nu pot sa stau pe loc...Trebuie sa misc macar din deget! :))


LOCUL 03: Ucraina, Mika Newton - Angel. M-a impresionat cu o piesa frumoasa si o voce buna! :)


LOCUL 02: Marea Britanie, Blue - I Can. In primul rand m-am bucurat ca s-au reunit si sper sa si ramana uniti sa cante mai departe in trupa. In al 2-lea rand mi-a placut mult piesa, pentru ca mesajul este pentru invingatori ;)) si in al 3-lea rand, au fost printre favoritii mei. :D


LOCUL 01: Ell & Nikki - Running scared. DA! Am intuit bine, cand am zis ca ei o sa castige, si au castigat pe dreptate (221 de puncte). Au o piesa foarte, foarte buna, care m-a prins de la prima ascultare, au avut si un show la fel de bun, dar si au aratat armonios impreuna pe scena.


Cam asa arata top 10 realizat de mine! :)) La anul viitor Eurovisionul se va petrece in Baku, iar eu inca mai raman cu speranta ca ne vom clasa si noi o data macar in top 3 (as vrea sa si castigam, dar stiti si voi cum e situatia la noi)! :))

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!