Monday, May 30, 2011

Ellie White se lanseaza in afara Romaniei


      Single-ul „Nu te mai caut” interpretat de Ellie White şi compus de băieţii de la Play & Win s-a bucurat de un real succes în România, fiind extrem de difuzat de radiourile şi televiziunile de specialitate din ţară. Piesa beneficiază şi de o variantă în limba engleză, „Love Again”, înregistrată la casa de discuri Roton, care a fost de curând licenţiată în Rusia, Polonia, Ucraina, Belarus, Armenia, Georgia şi Kayakhstan.
     „Pentru mine este o reală bucurie că muzica mea începe să fie ascultată şi în afara României, este practic, pasul următor în carieră care e firesc şi pe care mi-l doresc de multă vreme. Sper ca în curând să încep să cânt în străinătate şi să mă întâlnesc tot mai mult cu fanii mei din alte ţări la concerte. Mulţi îmi scriu pe Facebook şi pe site-ul meu www.elliewhite.com şi abia aşteaptă să mă cunoască”, a declarat Ellie White.
     În prezent, Ellie a lansat cel de-al doilea single, „Power of Love” şi desfăşoară o campanie cu acelaşi nume pe pagina ei de Facebook şi pe site-ul www.elliewhite.com, la sfârşitul căreia câştigătorii vor pleca într-o excursie la Veneţia, vor putea fi beneficia de o şedinţă foto profesionistă cu Dan Comăniciu, fotograful oficial al artistei, se vor bucura de o vacanţă în Grecia sau vor putea participa la filmarea videoclipului „Power of Love”.

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!