Thursday, August 25, 2011

New video: Andreea Balan - Like a Bunny

      Azi, in premiera pe facebook si www.urban.ro, s-a lansat cel mai nou videoclip al Andreei Balan la piesa "Like a Bunny". Iata ce a declarat artista: "Dragii mei, Pentru unii vara e pe sfarsite insa mie imi place atat de mult incat eu zic ca vara abia incepe! Like a Bunny e genul de melodie care da tonul petrecerilor si va chem pe toti sa dansati alaturi de mine si dansatoarele mele. Videoclipul a fost filmat in Creta, am lucrat cu Alex Ceausu pentru regie si Cristi Smarandoiu pentru post-productie. A fost destul de usor sa facem bagajele pentru aceasta mini-vacanta: multe costume de baie!! Ne-am jucat in apa si pe plaja si ne-am bucurat din plin de vremea frumoasa! Piesa a fost compusa si produsa de Keo & Bobby Moore care au simtit Like a Bunny ca un single jucaus, o dedicatie sexy atat pentru fete cat si pentru baieti. Daca Trippin' a avut o tenta mai romantica si lirica, Like a Bunny dezlantuie un party pe plaja! We're gonna keep this party rockin' up until dawn! Va mai spun doar ca tot ceea ce vedeti in videoclipul Like a Bunny ne reprezinta - suntem fete sexy cu atitudine si ne simtim bine asa! :)) Daca aveti intrebari, va astept pe Facebook.com/andreeabalan!
 Va pup!
"
        In mai putin de 24 de ore videoclipul a strans aproape 45.000 de vizualizari pe youtube. Parerile sunt impartite: unii o lauda pe Andreea, altii o critica. Mai, sa stiti ca eu sunt multumit de ce vad! Ea chiar e HOT & SEXY si are ce arata! Nu inteleg de ce multi comenteaza aiurea...Cum sa nu-ti placa asa frumusete?! :X Sa va mai zic inca ceva, decat sa ma uit la capodoperele lui Lady Gaga, care "isi bate joc" de fizicul sau, mai bine dau play de sute de ori la clipul "Like a Bunny"! :-> In fine...indiferent de comentariile aberante, Andreea Balan o sa fie mult timp in atentia ascultatorilor! ;)

1 comentarii:

Free counters!