Monday, August 1, 2011

New video: EL Radu - Tell me why (Teaser)

      EL Radu a facut inca un pas important in cariera sa muzicala si anume a filmat primul sau videoclip la piesa "Tell me why", iar azi ne prezinta teaser-ul video. Iata ce a declarat artistul intr-un comunicat publicat pe siteul oficial www.elradu.com: "Multă lume se intreba de ce EL Radu nu are clip... o să răspund sincer și deschis la această întrebare: am asteptat să acumulez experiență și, sincer, să adun un buget BUN, pentru că nu am vrut să filmez un clip, doar ca să am și eu unul, la activ. Scenariu e în stil american, respectiv, au fost cheltuieli mari...si greutăti pe parcursul filmărilor. Sînt sigur că după lansarea clipului, în septembrie, lucrurile vor merge încă mai bine, or, după ce lumea va privi teaserul, va rămîne în suspans, mă rog, asta e scopul teaserului, plus tot lumea va înțelege că am făcut ceva pentru a demonstra că nu sînt un amator. Clipul va fi lansat în septembrie, iar acum, priviți teaserul. Cu drag de voi, EL Radu!"

0 comentarii:

Post a Comment

Free counters!