Monday, February 7, 2011

EXCLUSIV: Interviu cu trupa Double D

      In aceeasi componenta, adica Dani si Catalina, care in urma cu 10 ani au disparut de pe scena muzicala romaneasca. Cei doi au lansat hituri ca "Spune-mi daca vrei", "De ce", "Aproape de tine" si "Poate" care au prins la public. Dupa 10 ani se intorc cu un look fresh.

1. Ati revenit in formula de doi, insa numele a ramas acelasi. De la ce vinde, de fapt, numele Double D?

Dani: Am revenit in componenta din urma zu zece ani. Numele trupei a ramas acelasi pentru ca, in timp, cei care ne asculta au reusit sa transforme Double D intr-un brand. Titulatura vine de la prenumele celor "D", care in anul 1994 puneau bazele trupei, adica Daniel Alexandrescu - actualmente un producator muzica important si membru al trupei K1, si Daniel badea - adica subsemnatul. :)

2. A cui a fost ideia lansarii acestei trupe in urma cu ceva ani?

Dani: Cum spuneam si la intrebarea anterioara, a fost o idee comuna. Era pe vremea cand eu urmam cursurile Scolii Populare de Arta, sectia Canto - muzica usoara, la clasa doamnei profesoare Viorela Filip, iar Danny Alexandrescu studia pianul la aceeasi scoala, la clasa regretatului Dan Mizrahy. De la acea intalnire si pana la formarea unei trupa nu a mai fost decat un pas. S-au compus cateva melodii, pe care le-am inregistrat in studioul maestrului Jolt Kerestely, am facut niste fotografii intr-un studio si asa a luat nastere primul nostru album "Looking for something". 

3. Muzica voatra are succes si peste granitele tarii?


Dani: Ceea ce sa cantat in anii anteriori nu stiu daca a avut ecouri peste hotare, deoarece textele erau in limba romana si astfel era destul de dificil, daca nu imposibil, sa fii inteles de un strain. Dar, odata cu revenirea din 2011, si prin intermediului noului nostru single "Over & Over", speram si intr-o recunoastere europeana.

Catalina:  Poate va avea. Stiu ca deja se asculta in anumite cluburi din Cipru, unde eu locuiesc in prezent. 

4. Cu ce veniti nou de data aceasta? 

Dani: A fost nevoie sa ne reinventam un pic, in sensul de a ne adapta din mers la cerintele actuale, insa fara a ne departa foarte mult de la stilul muzical Double D. Astfel, am imprumutat un 25% din stilul muzical de azi si care se aude in cluburi sau pe radio, am adaugat vocile, textele si linii melodice usor de retinut si de fredonat. In fapt, in perioada urmatoare vor aparea si reorchestrari ale celor mai apreciate cantece ale noastre, precum “Spune daca vrei”, “De ce?” sau “Nu pot”, poate chiar si “Tu, doar tu”. 

Catalina: Noutatea este faptul ca revenim dupa zece ani, apoi sigur ca muzica noastra este reinnoita si adaptata la ceea ce se intampla astazi pe piata muzicala.

5. Pe cand veti filma un nou videoclip?




Dani: Evident, ca ne dorim un videoclip care sa promoveze noul nostru single. In momentul in care vom semna un contract cu o casa de discuri, probabil ca va fi lansat si un clip. Momentan, suntem intr-o serie de tratative cu cateva dintre aceste case de discuri.

Catalina: Avem si asta in plan... Vom vedea in ce fel va decurge promovarea noului nostru single si la momentul potrivit va veni si clipul.


6. Unde ati disparut o perioada si ce ati facut in tot acest timp? Ati avut si alte proiecte muzicale?




Dani: Dupa cateva incercari de dezvoltare a unei cariere solo, am intrat in presa, fiind si absolvent al unei Facultati de Jurnalistica. Am profesat la diverse publicatii, iar in prezent am un job in cadrul unei agentii de stiri.

Catalina : Nu am disparut deloc. Personal, am stat destul de aproape de scena, dar in alte proiecte muzicale, precum:  Hora, Yanna si Chik-go.


7. Fosta voastra colega mai canta? Ati pastrat legatura cu ea?

Dani: Din cate stiu eu, Delia un mai cocheteaza cu muzica. Ultima oara cand am vorbit cu ea, aflasem ca a intrat in radio. Legaturile cu Delia au fost sporadice in tot acest timp.

Catalina: Fosta noastra colega activeaza intr-un domeniu total diferit de cel artistic. Nu tinem legatura, in sensul ca nu ne vedem la cafea, dar sigur ca oricand ne-am intalni am avea multe amintiri de depanat.

8. Ce va place sa faceti in timpul vostru liber? Ce loc ocupa acum muzica in viata voastra?

Dani: In principal, timpul liber mi-l petrec alaturi de familie, sotia mea si baietelul nostru de 8 ani. In general, cant, mergem in vizita la prieteni, vizionam filme, etc.

Catalina: Intotdeauna muzica a ocupat in viata mea locul primordial pentru ca asta stiu sa fac cel mai bine si o fac cam de la 6 ani... In timpul liber sunt un om ca toti ceilalti, ies la cafea, intr-un club, la shopping, gatesc...


9. V-ati gandit la o colaborare cu un alt artist?




Dani: Ne-ar placea o colaborare cu un artist strain sau  roman, dar momentan un ne-am gandit la cineva anume. Ne-am gandit ca o revenire pe scena printr-un single cantat numai de noi este foarte importanta.

Catalina: Sincer nu, dar e o idee foarte buna, dupa parerea mea. Personal, mi-ar placea sa avem o colaborare cu Puya, in care sa scrie si versurile. De fapt, nu ar prima dat cand as colabora cu el, pentru ca am avut o piesa in trecut impreuna.

10. Un mesaj pentru cititorii blogului?


Dani: Fiti in continuare voi insiva, perseverenti in ceea ce faceti si un uitati sa ascultati… Double D!  :)

Catalina: Urmariti-ne pentru ca suntem plini de surprize!



0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!