Monday, June 27, 2011

New single: Natan - Feelin' Better


        In noaptea trecută, a fost lansat cel mai proaspăt single al lui Natan, pe numele său real Eugen Doibani. Iată ce a declarat artistul: "Pe data de 26 iunie, la ora 23:23, am lansat piesa mea nouă ”Feelin' Better" pe toate rețelele de socializare unde sunt înregistrat... Este o piesă dinamică și activă , uşuratică dar în acelaşi timp profesionistă ... genul piesei - house/electro-swing/nu-jazz, target-ul piesei - publicul tînăr şi monden şi melomanii de orice vîrstă care îşi caută dispoziţia în muzică... Textul piesei descrie situaţia unui tînăr care distruge cătuşele unei relaţii îndelungate cu o domnişoară ca în sfîrşit să savureze din plin libertatea de burlac... Instrumentul protagonist al piesei din părţile dinamice ale ei este un clarinet care interpretează note înalte... Asupra piesei am lucrat eu (muzică, text, orchestraţie) , mixaj/mastering - Max Kissaru. Curînd piesa va pătrunde la toate posturile de TV şi radio şi , în dependenţă de feedback, se va filma un videoclip... am glumit )) ... indiferent, un videoclip se va filma curînd...".
       Mie unul mi se pare genială piesa! Sunt convins că o să ajungă hit şi cel mai probabil, va depăşi hotarele ţării noastre, dar şi coperta nu e cu nimic mai jos. Cand privesc coperta, mi se ridică dispoziţia şi într-adevăr mă face să mă simt mai bine ("Feelin' better"). Natan este un artist foarte talentat si merită apreciere pentru ceea ce face. Nu-mi rămîne decît să-i urez mult succes! Aveti mai jos piesa:

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!