Thursday, June 9, 2011

New video: Smiley - Dream Girl

        In premiera pe www.smileyonline.ro si pe www.urban.ro s-a lansat cel mai nou videoclip al talentatului Smiley la piesa "Dream Girl". Regizat de catre Barna Nemethi si Vlad Fenesan, videoclipul a fost filmat acum o saptamana la Castel Film si infatiseaza o poveste de dragoste neimplinita, surpinzand toate efectele deziluziei si trairile personajului principal interpretat de catre Smiley, chiar si in scenele in care artistul ar fi trebuit sa fie dublat cu un cascador. Iata ce a spus Smiley: “Nu am vrut sa fiu dublat din mai multe motive: starea pe care o transmiti este data de interpretarea personajului, iar dublura nu ar fi facut decat sa limiteze relationarea mea cu personajul. Pe de alta parte, a fost o provocare pe care am acceptat-o cu placere! :)”. Despre piesa, v-am mai spus de multe ori ca-mi place foarte mult, iar acum cand a fost lansat si videoclipul, sunt si mai placut surprins, pentru ca desi pare a fi un clip simplu, are un mesaj profund. Bai "lume"! deci, omul asta chiar merita tot respectul pentru ca lanseaza doar produse de calitate inalta cu care cucereste mii de ascultatori si este demn de laude! BRAVO! Mai jos aveti clipul. Cum vi se pare? :)

2 comentarii:

  1. piesa e OK vidioclipul bun, sonorul putin doar ca asta e o varianta de pe yutube nu e originalul asa ca la asta nu poti adauga mare lucru

    ReplyDelete

Blog Archive

Free counters!