Tuesday, June 14, 2011

New video: Dj Project & Giulia - Mi-e dor de noi

       Dupa hituri ca: "Nu" si "Regrete", Dj Project & Giulia ne bucura cu un nou hit intitulat "Mi-e dor de noi", care dispune de un videoclip proaspat lansat pe www.libertatea.ro.
       "Videoclipul pentru această piesa are o poveste aparte. În ziua când trebuia să se filmeze prima dată, lucrurile nu s-au sincronizat pe platou, artiștii au venit obosiți din pricina calendarului foarte încărcat iar programul discutat anterior nu s-a putut respecta așa încât filmările s-au anulat. 
       Ulterior, cu trei zile înainte de data la care fuseseră reprogramate filmările, mașina cu  care DJ Gino Manzotti și DJ Maxx se îndreptau de la un concert către Timișoara, acolo unde locuiesc cei doi, a fost implicată într-un accident de circulație. O altă mașină a lovit-o puternic în față-stânga iar DJ Maxx care era șoferul, a fost preluat de SMURD și dus la spital. În cele din urmă, Maxx s-a dovedit a fi bine, ceea ce nu putem spune și despre X5-ul băieților, care și-a continuat drumul pe o platformă. 
       Cu o seară înainte  de noile filmări pentru clip, DJ Maxx a plecat către București cu un alt X5, ca să ajungă la timp și să fie odihnit pentru a doua zi,  dar după câteva zeci de kilometri mașina s-a defectat și a fost nevoit să se întoarcă la Timișoara. Cei de la service i-au promis că i-o repară până a doua zi la prânz, dar abia seara  mașina a fost reparată. Între timp, la studiourile Mediapro din Buftea, Gino Manzotti, care venise de la Timișoara cu avionul, și Giulia filmau pentru noul videoclip, și împreună cu regizorul Florin Botea îl așteptau și pe DJ Maxx să apară mai pe seară. 
      Cum DJ Maxx nu putea să mai ajungă în seara aceea în București, filmările s-au încheiat fără el și astfel în videoclipul piesei "Mi-e dor de noi" apar doar DJ Gino Manzotti și Giulia, fără ghinionistul de Maxx! "N-a fost să fie. Am avut ghinion după ghinion. Și jur că mi-ar fi placut să fiu și eu un pic polițist! Bine însă că ai mei s-au descurcat și fără mine!" 
      Aceasta a fost povestea ghinionului care s-a abătut asupra celor de la Dj Project iar acum vă invităm să vedeți povestea din cel mai nou clip al lor."

1 comentarii:

  1. Nu inteleg o treaba ...stiam k DJ PROJECT e format din Gino Manzotti si Max....unde e Max?
    Mai mult k sigur mironosita nu a avut chef sa astepte o eventuala intarziere a lui Max...Giulia pe bune te crezi buricul pamantului sora mea...esti o voce extraordinara,dar doar atat ...din pacate...
    Chiar as vrea sa imi raspunzi la o intrebare:cand te uiti in oglinda ce vezi???
    Daca ai vreo problema cu adresa mea sau chestii de genul sa ma anunti...nu sunt anonim ok?

    ReplyDelete

Blog Archive

Free counters!