Wednesday, December 22, 2010

EXCLUSIV: Interviu cu Andreea Balan


    Sunt foarte fericit pentru ca am reusit sa-i iau interviu uneia din cele mai iubite artiste din Romania, care se mentine in industria muzicala romaneasca 12 ani si are o cariera de invidiat. Lectura placuta!
1.       Buna Andreea! Ce faci?

Andreea Balan: Luna decembrie este intodeauna foarte aglomerata si am foarte multe concerte + emisiuni.

2.       Ai lansat de curand single-ul “Crazy about you”. La ce te astepti de la el?

Andreea Balan: Imi doresc sa prinda la public asa cum a prins Trippin.

3.       Am inteles ca “Crazy about you” va dispune si de un videoclip in curand. Poti sa-mi dai cateva detalii?

Andreea Balan: Uite aici ai comunicatul de presa:


"Andreea Balan a filmat zilele trecute videoclipul pentru cel mai recent single al sau, Crazy About You.
Cantareata-dansatoare si echipa sa numeroasa au petrecut mai bine de 20 de ore in Palatul Ghica, acolo unde s-au desfasurat filmarile. De regia clipului s-a ocupat cel care a facut si videoclipul Trippin, Alex Ceausu.
Clipul marcheaza o schimbare de imagine importanta pentru artista. Stylingul a fost unul deosebit asigurat de Andreea Inankur si Adelina Toma. Impreuna cu Andreea, acestea au optat atat pentru hainele unor cunoscuti designeri romani (Pusa Ciucle, Iris Serban, Rhea Costa, Eugenia Enciu si Mihaela Glavan) cat si branduri straine (Benvenutti). Iata ce a declarat Andreea:
Incerc mereu sa aduc ceva nou in videoclipurile mele. Am gandit scenariul cu scopul de a lua alta directie fata de ceea ce este acum pe piata. Am filmat un clip cu o poveste, in fiecare cadru sunt un alt personaj. Videoclipul reprezinta schimbarile prin care am trecut de-a lungul timpului si cautarea stilului pe care l-am gasit de ceva timp. Abia astept sa vedeti rezultatul final.
Scenele de dans vor avea si ele un loc special in videoclip: Petrisor, partenerul de scena al Andreei danseaza impreuna cu Nigger si Jerry (dansatorii Innei) si cele sase colege dansatoare omniprezente care au o coregrafie interesanta.
Videoclipul va veni cu mai multe surprize si aparitii interesante ce vor fi dezvaluite odata cu aparitia lui. Pana atunci, va invitam sa vedeti pozele de la filmari realizate de Edi Enache." De aici puteti descarca poze de la filmarile videoclipului. http://bit.ly/h4xJSt

      4.     La noul single ai colaborat cu baietii de la Sunrise Inc. Cum ati ajuns la aceasta     colaborare? :)
Andreea Balan: Melodia este compusa de Keo si cei de la casa de discuri au decis ca baietii de la SunriseInc  sa faca negativul care suna foarte bine. De productie s-au ocupat impreuna Keo si baietii.

5.      Esti una dintre cele mai apreciate artiste din Romania care se poate mandri ca are multe spectacole. S-a intamplat vreodata sa nu onorezi o invitatie de a concerta undeva? 

Andreea Balan: Nu s-a intamplat niciodata sa nu ajung la un concert si in 12 ani de cariera poate am intarziat 15 min la 4, 5 evenimente din cauza vremii, fapt care ma plaseaza printre cele mai serioase artiste si astfel  organizatorii au incredere in mine si ma invita foarte des sa sustin concerte.

6.       Cu totii stim ca ai participat la "Dansez pentru tine" in Romania, dar si in Mexic. Pui in practica experienta acumulata la aceste concursuri? 

Andreea Balan: http://www.lectiadedans.ro/  este site-ul creat pentru organizatorii de evenimente ca sa inteleaga cele 3 variante de show pe care le propun de 2 ani incoace de cand am participat la aceste competitii si care mi-au schimbat cariera si viata.
L-am cooptat pe Petrisor in echipa mea de dansatori si dansez cu el salsa, samba, charleston, rock&roll in concertele  mele,  astfel devenind un artist cu un show unic pe piata,  ceea ce ma claseaza in primele 3 soliste cu cele mai multe evenimente anual.

7.        Te-ai mentinut si te mentii in industria muzicala o perioada buna de timp. La momentul actual te simti implinita? 

Andreea Balan: Binenteles ca ma simt implinita dupa atatia ani in care am realizat foarte multe si nu regret nimic din trecut.

8.        Daca nu ai canta...cu ce altceva te-ai ocupa? :) 

Andreea Balan: Intrebarea ta nu se poate aplica la mine pentru ca eu am inceput sa cant la 10 ani si la 12 eram deja cunoscuta. Eu nu stiu cum e sa faci altceva si nu stiu sa fac altceva pentru ca asa am crescut – facand muzica.

9.       Fiind foarte cunoscuta, iti permiti sa faci lucruri pe care le face un om simplu (luand in considerare ca mai tot timpul esti urmarita de paparazzi)? de exemplu sa mergi la piata/supermarket... 

Andreea Balan: Merg la 2, 3 zile la piata si la supermarket pentru ca si eu sunt om si trebuie sa gatesc si sa mananc. In Bucuresti lumea pe strada e obisnuita cu multe persoane cunoscute.

10.     Care a fost cel mai neobisnuit loc in care ai cantat? 

Andreea Balan: Am cantat in multe locuri ciudate si pe multe scene diferite, dar nu conteaza pentru ca peste tot m-am simtit foarte bine.

11.     In ultimul timp esti activa pe retelele de socializare. Consideri online-ul un lucru util sau o destindere? 

Andreea Balan: Online-ul a devenit cel mai puternic motor de promovare pentru toti artistii. Doresc sa am cat mai multi fani pe facebook si de aceea pun cat mai multe filmulete.

12.      Ai o multime de fani care iti urmaresc activitatea pe net, dar si te sustin la spectacole/evenimente/emisiuni. Cum le raspunzi tu la dragostea de care dau dovada ei fata de tine? 

Andreea Balan: Le ranspund la toate intrebarile de pe forum-ul meu, de pe facebook, de pe twitter.
Fac diferite proiecte meninte sa ma apropie de ei – de exemplu melodia Snow cu Petrisor. Fanii sunt cei mai importanti si trebuie tinuti aproape.

13.     Toti fanii ar dori sa te vada cantand alaturi de Andreea Antonescu, daca nu sa reuniti trupa Andre, macar pentru un featuring. Crezi ca e posibil asta? 

Andreea Balan: Un featuring cu AA nu ar insemna doar o colaborare ci publicul ar privi-o ca refacerea trupei, ceea ce din punct de vedere marketing si al vanzarilor pe concerte nu ma avantajeaza pentru ca organizatorii s-ar bulversa si ar dori sa cheme in concerte trupa Andre, lucru pe care eu nu mi-l doresc pentru ca ar insemna sa-mi bat joc de echipa mea minunata actuala si sa sterg cu buretele cei 7 ani de cariera solo.

14.     Unde te pot gasi fanii? :) 

Andreea Balan: Pe http://www.andreeabalan.ro/

Bine Andreea! Merci frumos de atentie si la final, vrei sa lasi un mesaj fanilor tai si cititorilor blogului "Ion Istratii Info"? :) 

Andreea Balan: Doresc  tuturor  multa sanatate, ca daca avem sanatate le facem noi pe toate.
Pentru ca e iarna, va las mai jos o frumoasa piesa interpretata de Andreea impreuna cu Petrisor: 

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!