Tuesday, December 28, 2010

New video: Timati feat. P. Diddy - I'm on you

     Rapperul de origine rusa, Timati, dupa colaborarile rasunatoare cu Mario Winans, Snoop Dogg si Busta Rhymes, a colaborat la cel mai nou single al sau cu P. Diddy. Piesa se numeste "I'm on you" si dispune deja de un videoclip, care a fost lansat cu cateva minute in urma. Iata ce a declarat P. Diddy despre colaborarea cu Timati: "Voi spune sincer: in ultimii ani, am primit nenumarate propuneri de colaborare cu interpreti straini, precum, si rusi. Dar, n-am acceptat nici o propunere, motivul fiind acelasi, de fiecare data: nu vreau sa stau pe o scena cu cineva, care nu este de nivelul meu! Nu accept acest lucru pentru toti banii din lume! Il cunosc pe Timati de cativa ani. In 2006, cand ne intalneam pentru prima data, mi s-a parut necopt, incă, pentru munca globala. Dar, dupa patru ani de activitate, am intalnit un alt Timati: cu un stil aparte, o forma senzationala si o energie debordants! A capatat experienta, colaborand cu maestri, precum, Snoop Dogg, Busta Rhymes si Mario Winans. Rezultatul muncii noastre va trece de hotarele Rusiei, sunt sigur! Iar conlucrarea noastra nu se opreste aici. Stiu ca, in Rusia showbizul se construieste, altfel, dar sunt sigur ca Timati e mai presus de ceea ce se face acolo. Deaceea, noi il aşteptăm cu un album, ce va contine piese in limba engleza!". Deci fara multa vorba, vedeti si voi ce a iesit:

1 comentarii:

  1. Deci intr-un final a reușit Timon sa răzbată pâna la P.Diddy. I-a luat ceva timp.

    ReplyDelete

Blog Archive

Free counters!