Thursday, November 10, 2011

New single: Diana Grigor - Tonight

       Cunoscută pentru dorința de a face muzică de caliatate, intepreta Diana Grigor lansează o nouă piesă cu potențial de hit. “Tonight” este melodia care se vrea ascultată de la toate posturile de radio, asta pentru că la ea s-a lucurat cu cei mai talentați oameni din Republica Moldova și România, textul și muzica aparținându-i lui Alexandru Brașovean, iar de producția muzicală ocupându-se băieții de la “Ha Ha Ha Production” din România. Pentru această piesă interpreta preconizează să filmeze în cel mai scurt timp și un videoclip.
       Diana Grigor spune: “Sunt nespus de fericită că am ajuns să lucrez cu o echipă atât de profesionistă și creativă, sper ca melodia să ajungă la sufletele oamenilor. La fel mi-aș dori ca această colaborare, în formula respectivă, să nu fie ultima. Am făcut un experiment și ne-a ieșit o piesă foarte drăguță. Cred că multă lume cărora le place distracția se va regăsi în ritmurile “Tonight”. Îmi pun mari speranțe în succesul ei.
        Lansată în muzică la vârsta de 15 ani, Diana Grigor are la activ piese cunoscute cum ar fi: “Tears of the sun”, “Get up and dance” și “Light me up”. Mai multe despre interpreta Diana Grigor puteți aflați accesând: www.dianagrigor.com

2 comentarii:

  1. super piesa! mi-a placut! la sigur va ajunge in topuri la radio! mult succes diana grigor! esti bravo! ;)

    ReplyDelete
  2. People Diana, am sustinut-o tot timpul succese

    ReplyDelete

Blog Archive

Free counters!