Thursday, November 24, 2011

New single: LLP - Show Me Love

         Dupa hitul "I miss you", care pur si simplu a rupt, au urmat si alte single-uri ca: "Out of my way" si "Sensation", iar acum a venit randul sa ascultam o noua productie din partea DJ-ului LLP. Este vorba despre piesa "Show me love", o piesa produsa in colaborare cu talentatul compozitor Adi Cristescu. Iata ce a declarat LLP: "Stiu ca toata lumea se astepta la un produs 100% clubbing, insa am decis ca este mai potrivit sa lansez o piesa soft, de radio. Sunt multumit de rezultatul pe care l-am obtinut si ma arat increzator in potentialul noii mele piese. ‘Show Me Love’ este, cu siguranta, single-ul care-si va face loc in playlisturile posturilor de radio."
        Inca de cand am ascultat teaser-ul piesei "Show me love" mi-am dat seama ca o sa-mi placa foarte mult si nu m-am inselat. Piesa suna pur si simplu GENIAL si cu siguranta va fi hit. Voi ce parere aveti?

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!