Wednesday, November 16, 2011

New video: Sunrise Inc - Nina

         In premiera pe Urban.ro a fost lansat cel mai nou videoclip "Nina" al baietilor de la Sunrise Inc. S-a filmat in studiourile din Buftea, iar regizor a fost Florin Botea. Iata ce au declarat baietii: - Silviu, Sunrise Inc "A fost cel mai solicitant clip de pana acum. Am filmat practic fara pauze si eu am facut cea mai rece si in acelasi timp romantica baie din viata mea. Suntem insa foarte incantati de rezultat"; - Adi, Sunrise Inc "Scenariul clipul `Niña` surprinde tot ceea ce ne-am imaginat, am trait si am experimentat in perioada in care am compus piesa. Este mai mult decat o insiruire de imagini pe beat". Acestea fiind spuse, nu mai am de adaugat foarte multe. Pot sa spun doar ca-mi place foarte mult piesa, dar si videoclipul e ok. :)

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!