Thursday, November 10, 2011

New single: Gloria - Happy

         Dupa ce am dansat pe ritmurile "I Like", Gloria vine cu un nou produs care va deveni in scurt timp hit - "Happy". Piesa a fost creata acum jumatate de an de catre interpreta, care la acel moment traise cu adevarat emotiile redate in aceasta producti, dar cum atunci starea sufleteasca a Gloriei era altfel, piesa avuse si ea un alt "invelis" - era mai lenta, mai romantica. "Din oarecare motive nu am inregistrat piesa atunci. Am luat o pauza care nu a facut decat sa ma motiveze sa creez lucruri noi. Am revazut piesa, am privit-o dintr-un alt unghi si in final a iesit cu influiente de club, dar care pastreaza o doza de "calm". Versurile imi sunt oarecum dragi. Sunt sigura ca o sa va placa si voua", spune artista. Muzica a fost compusa de Smally, un tanar interpret alaturi de care Gloria a lucrat si pentru piesa "I Like". Dati play mai jos si fiti mereu "Happy"! :D


0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!