Friday, March 9, 2012

New single: Ovi feat. Mike Raw - One Day (Eu si Tu)

        Talentatul Ovi a lansat un nou single "One Day (Eu si Tu)", ce e in colaborare cu rapperul suedez si a fost produs in studioul Gala Records de catre Ovi, Thomas Schulz si Gabi Huiban, iar Mike Raw isi pune amprenta personala asupra acestei piese cu cateva versuri hip-hop. Iata ce a declarat Ovi: "Am incercat sa facem ceva comercial fara sa uitam de calitate. Mi-am dorit o piesa cu priza la public si in acelasi timp antrenanta care sa ma reprezinte cat se poate de bine! “One Day” aduce in fata ascultatorilor o alta latura a mea!".
        Eu zic ca piesa asta intr-adevar are priza la public, desi suna diferit de ce se asculta acum pe posturile de radio. Voua va place?

1 comentarii:

  1. O PIESA FFFFF.INTERESANTA!!!!!!!! CA TOT CE COMPUNE ARTISTUL OVI!!! BRAVO!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Free counters!