Thursday, March 1, 2012

Videoclip nou: Animal X - Doar tu si eu

       Primavara incepe cu...Animal X. Baietii revin in peisajul muzical cu un nou videoclip "Doar tu si eu". Piesa este o balada romantica si a fost produsa de Animal X in "X Studio", iar videoclipul a fost filmat intr-un club din Centrul Vechi. "Noul clip, fiind realizat in "curtea" noastra a necesitat un efort financiar considerabil mai mic. A fost un challenge pentru noi productia acestui clip“, spune Serban, vocalistul trupei.
       Desi videoclipul a necesitat un efort financiar considerabil mai mic si pare ca arata simplu, eu pur si simplu sunt incantat de ce vad si ce aud. La fel ca si "Balada" sau "Nisip purtat de vant", imi place foarte, foarte mult si "Doar tu si eu". Este o piesa diferita de ce se asculta acum, dar prieteni, ASTA E MUZICA ADEVARATA, cu versuri si sunete ce "nu-ti rod" urechile, ci te fac sa-i dai play din nou. Voi ce parere aveti? Va place "Doar tu si eu"?

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!