Tuesday, March 20, 2012

New video: Laurentiu Duta feat. Andreea Banica - Shining Heart

        Talentatul Laurentiu Duta a lansat videoclipul "Shining Heart" in colaborare cu Andreea Banica. Piesa, marca 1ArtistMusic (1AM), a fost produsa de Laurentiu Duta, iar verusrile au fost scrise de Dony. In regia lui Alex Ceausu, filmarile videoclipului “Shining Heart” au avut loc la Castel Film Studios - Snagov si intr-un club cunoscut din Bucuresti.
        Odata cu lansarea acestui videoclip, a fost lansat si site-ul www.laurentiuduta.ro, despre care artistul a declarat: "Intodeauna mi-a placut sa fiu cat mai aproape de fanii mei, sa stiu ce simt, ce le place, ce isi doresc. Noul site este exact ceea ce imi doresc pentru a fi alaturi de cei carora le place muzica mea, sa fiu in permanent in legatura cu ei." Urmariti mai jos videoclipul. Ce parere aveti?

1 comentarii:

  1. sexi ami place piesa e tare suces an continuare poop

    ReplyDelete

Blog Archive

Free counters!