Wednesday, March 21, 2012

New video: Ruby - Miracle of Love

          Focoasa Ruby si-a lansat primul videoclip din cariera muzicala la piesa "Miracle of Love", o piesa produsa in studioul HaHaHa Production. In regia lui Iulian Moga, filmarile s-au desfasurat in una dintre cele mai luxoase vile din Romania, iar scenariul prezinta mai multe party-uri salbatice, dar si foarte funny la care Ruby isi intalneste jumatatea in persoana modelului si fotografului de nationalitate americana, Dameon Cee. “Ne-am super distrat la filmarile pentru Miracle Of Love! Nu am simtit o secunda presiunea filmarii unui clip. A fost o petrecere in toata regula, mai ales ca in clip apar prietenii mei cei mai “nebuni”. Chiar imi pare rau ca piesa e atat de scurta pentru ca am fi putut face lejer un filmulet de 10 minute cu tot dezmatul petrecut acolo. Singurul om mai putin incantat, a fost proprietarul deoarece la finalul oricarui party senzational, ramane un dezastru ce trebuie reparat. Iar in cazul nostru au fost si niste pagube materiale considerabile.“, a declarat Ruby.

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!