Monday, November 22, 2010

Eugen Doibani are un nou nume de scena + doua creatii noi!

        "Vin cu o noutate pentru toți admiratorii și ascultătorii mei. De acum înainte numele meu de scenă va fi ”Natan”. A fost un rebranding de moment legat de hotărîrea manageriței unei case de discuri cu care urmez să semnez un contract la începutul anului 2011. Pe lîngă faptul că mizez ca acest nume să-mi aduc puncte de succes odată cu colaborarea cu cei de peste Prut, e o schimbare așteptată de mine și pe lîngă toate îmi pare un nume deosebit nu doar din cauza că se citește la fel și de la început și de la sfîrșit )) dar și din cauza că mă reprezintă în totalitate (lucru despre care am aflat abia după ce mi l-am ales). Este un nume de origine ebraică ce semnifică ”Dumnezeu a dat”. Cu acest nume lansez în același timp două creații , una format club și alta format ”suflet”). Prima am numit-o ”Today” și o fuziune dintre house-ul românesc în vogă și interpretarea disco-funk a anilor 70 ai sec. XX. E o piesă cît se poate de pozitivă și în ea am prezentat imaginea unui clubber înrăit care profită de tot ce îi oferă viața de noapte. Un motto perfect al unui cosmopolit contemporan ar fi : ”Nu contează ziua de mîine, contează ziua de azi”. Piesa dată mai e și parțial autobiografică ) A doua piesă e în română și se numește ”Dacă dragoste mai e”. Această piesă descrie starea mea de creație și are o atmosferă sumbră, singuratică , dar în acest peisaj pesimist persistă și nuanțe de speranță. Este vorba despre momentele cînd ne dăm seama de faptul că dragostea e o necesitate vitală și că orice urmă a unei iubiri de cîndva care ar putea avea o continuare doare pînă în adîncul sufletului. Toată lumea a avut parte de astfel de sentimente și sper să primească cu căldură piesa mea în căsuța sufletelor lor.
Dumnezeu mi-a dat și am răspunderea să ofer ce am mai bun tuturor care alături de mine cred că muzica e sinonimul cuvîntului ”sens”..."

       Dupa ce citim spusele artistului, nu ne ramane decat sa-i uram mult succes! mai jos aveti piesele "Daca dragoste mai e" si "Today", piese care sincer, mi-au placut de la prima ascultare:




0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!