Monday, November 22, 2010

Exclusiv: De vorba cu Mihai Teodor!

   
       Am stat de vorba cu unul dintre cei mai apreciati si talentati artisti din Republica Moldova, Mihai Teodor. Din interviul pe care i l-am luat, o sa aflati ca nu este un artist cu fite, ci un artist in adevaratul sens al cuvantului, care chiar are ceva de spus in industria muzicala atat autohtona, cat si pe plan international!  Deci, sa incepem:
1. Salutare Mihai! Ce faci? 
Mihai Teodor: Buna, iti raspund in miscare la acest interviu! Diminetile de luni sunt foarte aglomerate in activitati, si trebuie sa le reusesc pe toate azi!
2. Ce semnifica muzica pentru tine?
Mihai Teodor: Muzica e ceea ce-mi suna in cap tot timpul, si sunt un fericit ca acum pot sa va arat si voua ce e acolo. Pe la 12 ani m-am indragostit de ea si de atunci nu ma mai despart! De fapt toate activitatile mele de pana acum au avut o conexiune cu muzica, am produs emisiuni radio si TV, si erau si ele muzicale. Acum lucrez la piesele mele, si sunt implinit!
3. Ai lansat de curand primul videoclip din craiera ta muzicala la piesa “Who loves you now”. Cum a fost la filmari?
Mihai Teodor: A fost foarte distractiv, am combinat utilul – filmarile, cu placutul – si aici ma refer la mare, bai de soare si nopti nedormite alaturi de cei mai apropiati prieteni!
4. De ce l-ai ales pe Veaceslav Sirbu ca regizor? Cum ati ajuns la aceasta colaborare?
Mihai Teodor: A fost o intimplare fericita, ne-am intilnit intr-o zi intr-un restaurant din Chisinau si el mi-a zis ca-i place melodia la nebunie, si ca o vede deja filmata. Asa am ajuns sa discutam despre colaborarea care a si adus la aparitia acestui videoclip – plin de soare si caldura!
5. Imi pare bine sa vad ca ai inceput o promovare intensa a piesei, cat si a videoclipului la radio si TV la noi in RM. Care este urmatoarea tara “tinta” in care vei ince pepromovarea? 
Mihai Teodor: Suntem in tratative cu mai multe state europene dar si CSI! Eu unul sper sa ajunga la inimile cator mai multi oameni, indifferent de nationalitate!
6. Ce te inspira atunci cand compui o piesa?
Mihai Teodor: Nu caut inspiratie in jur, ci in mine! Toate piesele pe care le-am scris sau compus, redau starile mele de spirit, istorii de dragoste etc. Imi place sa fiu sincer cu ascultatorul meu!
7. Care e motto-ul tau in viata?
Mihai Teodor: Cand vrei ceva, tot Universul conspira ca tu sa obtii ceea ce vrei! Nu e un motto, e un credo de-al meu :)
8. Care e viziunea ta asupra mediului online?
Mihai Teodor: Imi plac retelele de socializare pentru ca imi faciliteaza comunicare cu prietenii, care sunt si ei foarte ocupati,  astfel mentinem contactul non-stop. Plus la asta e si multa lume buna acolo!
Ce tine de intreg mediu on-line, asta e viitorul, inclusiv al muzicii!
9.  Stiu ca in afara de faptul ca canti, esti si producator muzical al unui post de radio popular de la noi. Reusesti sa ai si timp liber? Daca da, ce faci in timpul liber? Ai un hobby?
Mihai Teodor: In timpul liber stau cu prietenii, fie in afara orasului, fie la un joc de monopoly, fie intr-o atmosfera detasata. Profit de acest timp liber pentru ca e din ce in ce mai putin!
10. Single-uri ai scos, videoclip ai filmat…ce urmeaza? un album cumva? :D
Mihai Teodor: Lucrez in prezent asupra primului material discografic, pe care cred ca-l voi lansa in 2011! Am multe piese la care lucrez in prezent alaturi de producatorii muzicali Mahay (Mihai Ciucium) si Max Kissaru, inclusiv si la urmatorul single care va fi foarte HOT!
11. Ce e mai important pentru tine, ca muzica ta sa ajunga la lume, sau sa ajunga la lume in mod legal? Care e viziunea ta asupra pirateriei?
Mihai Teodor: Sunt pentru apararea drepturilor de autor, dar in acelasi timp vreau ca muzica sa se propage pe cale libera, avand in vedere ca e o arta!

12.  Unde te pot gasi fanii? Ai conturi pe retele de socializare?
Mihai Teodor: Ma pot gasi pe fan-page-ul Mihai Teodor pe Facebook! Sau pe pagina Fan-Clubului din Rusia dintr-o alta retea de socializare, Vkontakte! In curind voi lansa si o pagina web internationala!

13.  La final, vrei sa lasi un mesaj cititorilor blogului “Ion Istratii Info”? 
Mihai Teodor: Ascultati muzica de calitate, si fiti mereu informati! 
 P.S. Iarna asta va fi fierbinte, si asta v-o promit! 

Iti multumesc frumos pentru atentie! mai jos va las cu minunatul videoclip "Who loves you now":


1 comentarii:

  1. super interviul...raspunsuri clare si intrebari captivante...mi-a placut..chiar e tare omul asta!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Free counters!