Thursday, April 5, 2012

New single: Dj Layla feat. Sianna - I'm Your Angel


       Dj Layla a lansat cel mai recent single al sau, intitulat "I'm Your Angel" alaturi de Sianna. I'm Your Angel este cel de-al patrulea single semnat Dj Layla si a fost compus la inceputul acestui an, in colaborare cu Radu Sirbu si Sianna.
      "Sunt absolut indragostita de acesta piesa, imi place absolut totul la ea, dar mai ales starea pe care mi-o provoaca cand o ascult. Este una din piesele mele favorite si primul single de pe noul albumul ce urmeaza sa vina. Sunt sigura ca este piesa pe care fanii meu o asteptau de foarte mult timp. Cred ca ar trebui sa le multumesc fanilor mei in fiecare zi, pentru dragostea si suportul acordat, dar mai ales pentru ca asculta si iubesc muzica pe care le-o aduc cu mare drag. Eu pot sa le dau doar o piesa, iar ei pot face din acea piesa un mare hit. Sper acelasi lucru sa se intample si cu cel mai recent single al meu I'm Your Angel. "
      Dj Layla a devenit cunoscuta dupa lansarea primelor doua single-uri ale sale "Single Lady" si "City Of Sleeping Hearts", care au urcat rapid in fruntea clasamentelor muzicale internationale, facand cunoscuta artista ca una din cele mai faimoase Dj-ite de pe piata muzicala Romanesca.

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!