Sunday, April 8, 2012

New video: Drake feat. Rihanna - Take Care


        Avem parte de inca o colaborare senzationala din partea lui Drake si Rihanna pentru piesa "Take Care", prima colaborare fiind la piesa "What's My Name?".  Videoclipul "Take Care" a fost regizat de Yoann Lemoine, cel care a lucrat si cu Katy Perry pentru "Teenage Dream" sau Lana Del Rey pentru "Born to Die" si, in afara de cei doi, vom putea vedea cateva close-up-uri ale unei pasari, ale unui taur si ale unui peste, miscandu-se in ritmurile producatorului Jamie XX. “Cei doi au lasat impresia ca sunt foarte apropiati si acest lucru mi l-am dorit pentru clip. Vor fi imagini foarte dinamice, nu nebunesti. E un clip ceva mai ‘indie’. E vorba de un artist foarte mare, asa ca am incercat un proiect minimalist.” – a spus Yoann Lemoine.
       Eu am ramas impresionat de aceasta productie superba. Piesa o am pe repeat de cateva zile, iar videoclipul...Imi place si el foarte mult, din aceasta cauza i-am dat play de multe ori. Voi ce parere aveti? Va place?

1 comentarii:

Blog Archive

Free counters!