Thursday, April 19, 2012

Videoclip nou: Giulia - Vorbe Goale

        Giulia a lansat videoclipul "Vorbe Goale", care marcheaza relansarea sa ca artista solo. Regia clipului este semnata de Gabriel Huiban, care e si producatorul muzical al Giuliei, dar si managerul ei. "Piesa mi-a plăcut din primul moment si cred că mi se potriveste perfect! Ne-am dorit foarte tare să atragem atentia si mai mult asupra versurilor, care au o sensibilitate aparte şi aşa s-a nascut versiunea lentă. Cred că avem nevoie de versuri în limba română şi avem nevoie de muzică care să ne inspire. Mereu am vrut ca oamenii să se regăseasca în piesele mele şi să le rămână la suflet!", a declarat Giulia.
        "Vorbe Goale" este un videoclip simplu, dar de efect. Imi place foarte mult ce vad si ce aud. Voi ce parere aveti?

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!