Sunday, May 13, 2012

New video: Inna - Caliente

         Inna a lansat videoclip pentru “Caliente”, prima piesa la care artista a compus alaturi de producatorii ei, baietii de la Play and Win. Lansat special pentru fanii din America Latina, “Caliente” a fost foarte bine primit si in tari din Europa precum Franta, Germania si Italia.
        Videoclipul acestei piese a fost filmat in Costa Rica, Inna lucrand de data aceasta cu Hamid Bechiri si John Perez ca regizori.
       “M-am simtit foarte bine la filmarile clipului "Caliente", mai ales pentru ca iubesc tot ceea ce este exotic. Costa Rica este pe departe cel mai frumos loc in care am fost vreodata. I-am avut alaturi de mine pe prietenii mei dragi, baietii de la Play and Win si intreaga echipa. Jesus imi este foarte bun prieten si ma bucur sa pot spune ca impartim aceeasi pasiune: muzica. Ne distram impreuna atunci cand avem ocazia, iar in prezent lucram la o piesa special pentru fanii muzicii dance”, a declarat artista.
        Iubitul Innei din clip este interpretat de Jesus Luz, model si DJ brazilian.
Am cunoscut-o pe Inna cand eram in turneu in Rusia si am fost foarte impresionat de talentul si personalitatea ei, astfel ca am devenit buni prieteni si de aici, numai lucruri bune se pot intampla”, spune Jesus.
        In prezent, Inna se afla la Londra impreuna cu baietii de la Play and Win unde lucreaza la piese noi alaturi de producatori britanici si continua turneul “I Am The Club Rocker” in Europa.

1 comentarii:

Blog Archive

Free counters!