Thursday, May 10, 2012

Videoclip nou: Skizzo Skillz - Tu Eu Ea

       Umbland Teleleu din Timisoara in toata tara, Skizzo a avut ocazia sa o cunoasca pe Antonia, care, se pare, alaturi de o replica celebra de film, l-au inspirat sa ne aduca una dintre cele mai fresh piese ale momentului, 'Tu Eu Ea'
       "Sunt supra mega extra hyped up ca videoclipul a facut peste 100.000 de views in mai putin de 24 de ore. E un proiect la care s-a muncit foarte mult si au fost implicate foarte multe persoane, coregrafie, atitudine, styling - un cocktail fresh si rece care se vede cel mai bine in videoclip", a povestit Skizzo.
       Ideea a venit de la o replica celebra a lui Will Smith din filmul Enemy of the State, iar piesa a fost lucrata alaturi de Keo, Bobby Moore si Alexandra Ungureanu.
       Videoclipul a fost regizat de catre Florin Botea iar Skizzo si-a adus aportul la partea de creatie: 'Ma bucur ca am putut sa fiu acelasi Skizzo si sa vin pe langa ideile regizolui cu ideeile mele de copil de lego nebarbierit'.
       'Sper sa ajungem in sfarsit la radio sa-mi auda mama si mamaia de la Timisoara vocea mai des ca le e dor de mine', a spus Skizzo razand ghidus.

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!