Friday, February 24, 2012

Mohombi vrea sa colaboreze cu Alexandra Stan!


         Artistul international Mohombi, cunoscut pentru super hiturile “Bumpy Ride”, “Coconut Tree” feat. Nicole Scherzinger si “Suave” feat. Pitbull & Nayer, a ajuns joi seara in emisiunea Request 629 cu Liviu Hodor, la Radio 21, unde a facut cateva dezvaluiri interesante, dupa ce a marturisit ca este pur si simplu indragostit de Romania, unde are prieteni buni: pe varul sau Mika si pe Alexandra Stan.
         In ceea ce priveste muzica romaneasca, artistul suedez crede că “INNA si Alexandra Stan au pus Romania inapoi pe harta. In muzica lor exista multa bucurie, sentiment pe care incerc sa-l pun si eu in muzica mea. Oamenii au nevoie de asta. Mie imi place sa-i fac pe oameni sa zambeasca!”, spune Mohombi.
         Cu Alexandra Stan i-ar placea chiar sa colaboreze pe viitorul sau album, la care a inceput deja sa lucreze. Tot pentru acest material si-ar dori sa o convinga si pe Rihanna sa cante cu el, insa nu exclude nici un featuring cu DJ-ul roman Liviu Hodor.
         Mohombi a vorbit si despre prietenia care il leagă de Nicole Scherzinger, cantareata cu care a colaborat pentru hitul “Coconut Tree”: “Nicole Scherzinger imi este o foarte buna prietena, exact ca o sora. A fost uimitor sa lucrez cu ea pentru ca este o artista mare”.
         Intrebat de o ascultatoare cum a ajuns celebru, artistul a marturisit ca este nevoie de foarte multi ani de munca grea: “Trebuie sa ai multă incredere in tine. La inceput, lumea nu mi-a dat prea multe şanse, pentru ca industria muzicala este dificila. Doar ca eu am simtit ca voi ajunge aici. Trebuie sa ai noroc, dar trebuie si sa crezi in tine. Exact asta am facut eu. Iar familia mi-a fost alaturi in fiecare clipa”.
         La finalul interviului, Liviu Hodor l-a convins pe Mohombi sa faca o declaratie de dragoste de Dragobete. Dupa ce a spus “Te iubesc” in sase limbi, cantaretul le-a adresat ascultatorilor si un “Te iubesc” in limba romana.



Sursa: www.bravonet.ro

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!