Sunday, February 12, 2012

Whitney Houston a murit!

         Whitney Houston, una din cele mai apreciate artiste americane a decedat in cursul serii de sambata 11 februarie 2012, la Beverly Hilton Hotel. Stirea a fost confirmata de apropiatii sai, fara a oferi insa detalii despre cauzele decesului. Ea, in varsta de 48 de ani a fost desemnata in 2009 de Guiness World Records, "Artista cu cele mai multe premii". Whitney urma sa participe la petrecerea pre-Grammy organizata anual de Clive Davis. Arstista a participat chiar si la repetitiile pentru seara Grammy.
        Aceasta noutate a "devastat" o lume intreaga. Mie inca nu-mi vine sa cred ca Whitney Houston nu mai este. :(( Toate retelele de socializare sunt pline de aceasta noutate trista. "De fiecare data cand moare vreo celebritate, retelele de socializare sunt abundate de doua tabere: pe de o parte cei care pun linkuri și statuturi lacrimogene RIP, pe de alta parte, moralistii care se revolta ca, vai, acum v-ați amintit cu toții?! La fel ca si multi altii. Mi se pare firesc sa te doara cand pleaca cineva drag. Si mi se pare absolut nefiresc sa te deranjeze durerea si tristetea altora. Asa ca, va rog, cei pe care nu va atinge in mod special moartea unui artist, treceti pe alaturi si cautati-va de treaba." a scris cineva pe facebook si sunt total de acord cu cele scrise. Atat eu cat si mama mea, am admirat-o foarte mult pe Whitney Houston, pentru ca a fost extrem de talentata. A fost si va ramane o LEGENDA! Dear Whitney, we will always love you!

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!