Wednesday, February 29, 2012

New video: Cristina Croitoru - Fight For Love

         Interpreta Cristina Croitoru a filmat primul videoclip "Fight for love" din cariera muzicala solo, insa nu e la prima experienta de genul asta. Artista s-a filmat in videoclipul formatiei AKORD, cu care a colaborat pentru frumoasa balada pop-rock "Cand te visam". Cu piesa "Fight for love", produsa de Doina Sclifos, Cristina a intrat in finala concursului Eurovision Moldova 2012, ce se va desfasura pe data de 11 martie.
         Timp de 3 zile, filmarile videoclipului s-au desfasurat in Kiev, in regiza lui Andrey Romaliyskiy si a echipei din Ucraina, care a semnat si regia videoclipului "Only You", Mishelle feat. Randi.
         Cum am scris si aici, cand v-am prezentat teaser-ul clipului "Fight For Love", Cristina Croitoru are sanse foarte bune sa castige finala Eurovision Moldova 2012 si nu mi-am schimbat parerea. Va place videoclipul "Fight For Love"? Eu zic ca regizorul a redat foarte bine prin imagini mesajul textului piesei, insa cred ca nu e varianta finala a videoclipului, pentru ca mai este putin de lucru. Oricum ii doresc multa bafta Cristinei! :)

0 comentarii:

Post a Comment

Blog Archive

Free counters!